1. De ce și cum v-ați decis să începeți proiectul “Hit Yourself”?
Anul trecut în primăvară am împlinit 5000 de articole pe blog. Și mi-am dat seamă că sunt multe lucruri bune “ascunse” în această arhivă digitală, multe articole care merită să fie citite. Așa că m-am hotărât să scriu o carte. De fapt, să încep o serie de cărți pe subiectele care mă pasionează și despre care scriu pe blog zilnic și vorbesc la conferințele la care sunt invitat.
2. Cum credeți că va arăta proiectul peste 2 ani?
Mi-am propus să lansez câte o carte din seria “100 de idei” în fiecare an, deci peste doi ani voi fi deja la a treia carte. Plus conferințe legate de aceste cărți, desigur.
3. Este un proiect creat pentru România sau / și pentru… lume?
Da, “Hit Yourself” are trei variante: în limba română (hard-cover, digital) și în limba engleză (digital). Cred că poveștile de succes din carte sunt valabile pentru orice tânăr care vrea să intre în muzică, fie că este la Bacău, Timișoara sau Brașov, fie că este la Berlin, San Francisco sau Paris.
4. Care sunt metodele de susținere ale proiectului care îl ajută să continue?
Pasiune, inspirație, efort. Și prieteni 🙂
 
5. Cum vă găsiți publicurile țintă și cum le convingeți să vă urmărească în continuare?
Eu cred că o carte își găsește singură publicul. Am experimentat această teorie la muzică și la blogging. Publicul se adună și crește în jurul unui proiect creativ. Acel public este dinamic și nu e neapărat publicul la care te-ai gândit la început.
6. Unde poate fi găsit proiectul dumneavoastră?
Cartea “Hit Yourself – 100 de idei de la pasiune la marea lovitură” se găsește în toate libăriile mari din țară și din București, dar și pe site-urile dedicate: Polirom.ro, Elefant.ro, Okian.ro etc.
Mai multe detalii despre carte aici: http://www.floringrozea.com/cartea-hit-yourself/
Susține activitatea Modernism.RO printr-o donație.