Galeria Artoteca din București (Sos.Mihai Bravu, nr.4), găzduiește pe 1 septembrie, la ora 19, vernisajul Expoziției “Jurnal de introspecție VII”. Expun artistele Mirela Trăistaru și Dorothea Fleiss. Curatoare este Carmen Olteanu. Lucrările se vor afla pe simeze până pe 20 septembrie.

Dorothea Fleiss, artist si psiholog format in România, Germania, Franțasi Italia, a fosr protagonista a peste 70 de expoziții organizate în România, Japonia, Senegal, Mongolia, Ungaria, SUA, Chile, Taiwan si Tailanda. De asemenea a fost invitată la numeroase bienale desfășurate în Egipt, Senegal, Mexic, Brazilia, Ecuador, Japonia și Coreea de Sud. Este membră a uniunilor artiștilor plastici din Germania și România.

Originara din Bistrita, Mirela Traistaru este absolventă a Liceului de Arte Plastice Romulus Ladea și a Academiei de Arte Vizuale Ion Andreescu (Sectiile de Design vestimentar si Pictura) din Cluj-Napoca, cu un Master in Pictura la Universitatea de Arte Bucuresti, Doctor in Arte vizulae cu tema Body-painting, ea este pictor, designer vestimentar, grafician, scenograf, specialista in body-painting și lucrări monumentale. Este curator al Bienalei de carte obiect din Bucuresti si a numeroase expozitii internationale. A avut expozitii personale si de grup in tara si in lume (Japonia, China, Coreea de Sud, India, Elvetia, Olanda, Franta, Polonia, Danemarca, Austria, Serbia, Bulgaria, Ungaria, Ucraina, SUA, Egipt, Maroc, Turcia, Macedonia de Nord, Kosovo, Serbia, Albania. A participiat la bienalele de arta din Lyon, Beijing si Cairo. In prezent insumeaza peste 70 de expozitii personale si peste 150 de grup, 25 de piese de teatru la care a semnat costmele sau decorul.

În demersul lor artistic „Jurnalul de introspecție”, artistele Mirela Trăistaru și Dorothea Fleiss susțin răspicat sau subtil că omul contemporan nu este decât o țesătură de gusturi de lapte, de mirosuri, de povești, de sunete, de afecțiuni, de ghicitori, de substanțe, de gesturi, de idei, de impresii, de priviri, de cântece, de extaz, de chin, de regăsire, de motivație, de compasiune, de revoltă, de artificii și de mâncare. Și că până la urmă este legat din toate părțile de locuri, de suferințe, de înaintași, de prieteni, de iubiri, de reședința permanentă, de evenimente, de limbi, de amintiri, de tot soiul de lucruri care, cu evidență, nu sunt el.

Susține activitatea Modernism.RO printr-o donație.