Săptămâna trecută, pe 27 și 28 martie 2019, la București, a fost lansat PrintInterior by Verla, conceptul prin care se pot crea prezentări unice destinate industriei publicitare și  amenajărilor interioare, cu ajutorul materialelor textile imprimabile digital. Companie românească specializată în importul și distribuția de materiale pentru industria publicitară, fondată în urmă cu 25 de ani în Cluj Napoca, Verla a realizat acest proiect inedit in parteneriat cu artista Mirela Trăistaru.

Picturi ale Mirelei Trăistaru, aparținând mai multor colecții („Paradis”, „Prietenii fetiței mele”, „O poveste din Nepos”, „Obsesii”) au fost fotografiate și prelucrate pentru a putea fi imprimate pe o gamă variată de materiale textile, cu care să se amenajeze apoi showroom-ul Verla din București. Astfel, imaginile au fost transpuse pe elemente precum perdele, draperii, storuri, jaluzele verticale, blind panels, rolete, mochete, tavane iluminate, umbrele, veioze, bean bags, pernuțe și canapele, dar și elemente de decor comercial, precum rame display și casete luminoase.

Mirela Trăistaru: La sfârșitul anului trecut m-am întâlnit la atelierul meu cu Olivia Jippa, Marketing Manager al companiei Verla. Când mi-a povestit despre PrintInterior și despre modul în care vor să expună lucrările mele, ideea mi-a plăcut din prima clipa. Am acceptat cu bucurie propunerea lor, mai ales că de mult timp voiam sa fac un proiect similar. Pentru prelucrarea grafică, am colaborat excelent, ca de fiecare dată, cu Cristi Farcaș, care a reușit prin profesionalismul său să transpună în format digital tablourile mele.  Conceputul PrintInterior a fost prezentat sub forma unei expoziții de artă inedite, o poveste spusă altfel. La lansare, unde au fost prezenți peste 100 de iubitori de frumos, vizitatorii au fost încântați de rezultatul obținut.

Imprimarea digitală pe suport textil este o tendință recentă în producția de materiale destinate industriei publicitare. Suportul textil, extrem de versatil, permite o transformare spectaculoasă, unică chiar,  a materialelor folosite de companii în campaniile publicitare, dar și în personalizarea amenajărilor interioare. Prin  tehnologie, un magazin  devine o galerie de artă si orice spațiu  personalizat dobândește viață. Proiectul este modul prîn care ne-am propus să marcăm 25 de ani de la fondarea companiei. Poate chiar  darul pe care îl facem tuturor la ceas aniversar”, a declarat Viorel Verzea, fondatorul companiei Verla, companie care anul acesta sărbătorește 25 de ani de la înființare.

Verla redeschide cu această ocazie și primul showroom pe care îl deține în București, extins și renovat printr-o investiție importantă. ” Ne-am propus să punem la dispoziția clienților și celor care caută  soluții inovatoare, un spațiu unde pot vedea cum poți crea un spațiu unitar capabil să ofere clientului final o experiență senzorială, îmbinând clasicul cu modernul,  materialul textil cu tehnologia performantă”, a adăugat omul de afaceri. 

Potrivit fondatorului companiei, dacă în urmă cu câțiva ani, piața era dominată de soluții clasice de signalistică sau promovare, în prezent se pune tot mai mult accent pe ideea de design interior cu amprentă proprie, ca și soluție de comunicare și promovare a produselor sau serviciilor.