Bienala Internațională de Artă Contemporană din București aduce lucrări care vor fi expuse, în premieră, pe billboards/panouri stradale
București, 16 februarie 2016 – Curatorul celei de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană propune un concept inedit prin care aduce arta mai aproape de oameni, în spațiul public. Aceasta este prima ediție în care Bucharest Biennale alege ca lucrările sa nu fie expuse în spațiile închise ale muzeelor și galeriilor de artă, ci în diverse zone ale orașului unde să fie cât mai accesibile majorității locuitorilor.
Cel mai important eveniment de artă contemporană din Europa de Est va avea loc în perioada 26 mai – 30 iunie 2016 și îl va avea drept curator pe belgianul Niels Van Tomme, un cercetător, curator şi critic care lucrează la intersecţia dintre cultură, politică şi estetica contemporană. Toate lucrările din cadrul acestei ediții vor fi expuse prin intermediul panourilor stradale (billboard/backlit) puse la dispoziție de Posterscope. Aflat la intersecția dintre public și privat, suportul de expunere al lucrărilor va dezvolta și un discurs despre modul în care poate fi exploatat spațiul public în cadrul orașului.
Răzvan Ion & Eugen Rădescu – Co-Fondatori Bucharest Biennale
Bogdan Mogoroașe – Client Service Director Posterscope România
Prin modul inovativ de expunere a lucrărilor, arta contemporană va deveni parte integrantă din oraș iar prin plasarea acestora în 21 de zone diferite, aceasta va fi accesibilă majorității locuitorilor, indiferent dacă aceștia locuiesc în centrul orașului sau în cartierele mai îndepărtate.
Colaborarea cu Posterscope este o premieră pentru un eveniment de artă contemporană în România și subliniază colaborarea transdiciplinară în domeniul artei.
Toate lucrările vor fi expuse în premieră în cadrul cele de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană și vor fi adaptate mediului de expunere. Lucrările vor fi expuse pe panouri stradale atât de tip billboards* cât și de tip backlit*.
Posterscope este compania nr. 1 in lume specializată în soluții de Out-Of-Home advertising, indoor, online și print. Rețeaua Posterscope cuprinde 900 de angajați în 52 de birouri, localizate în 34 de țări.
Mai multe detalii despre conceptul BB7 pot fi găsite pe site-ul oficial al evenimentului: www.bucharestbiennale.org.
*Billboard-ul este un panou pentru afișarea reclamelor în spațiul public.
*Backlit-ul este un panou pentru afișarea reclamelor în spațiul public realizat sub formă de casetă luminoasă cu una sau două fețe.
Recent Comments