„20 de minute de celebritate” cu Andrei Borțun, CEO Millenium People și The Institute, iunie 2014

Ascultă aici:

andrei-bortunAndrei Borţun este fondatorul Millenium Communication, iar în 1998 a iniţiat AdPrint – singurul Festival European de Print. În 2001 a lansat Internetics – un festival naţional de online. Un an mai târziu, lansa proiectul Gala Societăţii Civile, o competiţie anuală menită să premieze proiectele sectorului neguvernamental din România.

În 2008 a înfiinţat Rusu+Bortun Brand Growers (alături de Cătălin Rusu şi de fratele sau, Marc Bortun), o agenţie de strategie şi manifestare de brand, iar în 2010 a pus bazele agenţiei de PR Bortun-Olteanu, iar Millenium Communication se transformă în grupul de comunicare Millenium People.

Tot în 2010 a lansat şi Institute, the Magazine, un proiect editorial despre comunicare, branding, design şi cultură și Institute, the Cafe, o cafenea propus ca loc de intalnire pentru comunitățile industriilor creative.
The Institute este fondator al AdPrint, Internetics şi Institute, the Magazine, dar şi organziator al Effie România, Şcoala ADC*RO şi “10 ani de creativitate romanescă”. (http://www.institute.ro/)
In 2013 divizia The Institute a lansat Romanian Design Week, primul eveniment de mari proporţii, dedicat designului românesc. (www.romaniandesignweek.com)

Câștigătorii Galei Societăţii Civile 2014 îi puteți găsi aici

„20 de minute de celebritate”, un parteneriat între Radio România Internațional și Modernism.ro, este o emisiune lunară despre românii care au descoperit cum să pună în aplicare ideile lor creative și care acum ne vorbesc despre rezultatele lor.