25 august 2011-  incepand de astazi, cei care isi doresc sa urmeze cursurile Scolii ADC*RO pot aplica pentru o bursa in valoare de 500 de euro, oferita de Ursus

Pentru a aplica, concurentii trebuie sa rezolve pana pe 9 septembrie un brief dat de Ursus, conform caruia vor crea o serie de exemple de brand de tara, pornind de la motive de mandrie nationala. Ei vor trebui sa livreze un print si o idee sau un concept de campanie pentru online. Brieful complet si mai multe informatii despre cum se poate aplica pentru aceasta bursa se gasesc pe www.scoalaadc.ro

In urma unei jurizari facute de Ursus, cea mai buna rezolvare a acestui brief va fi declarata castigatoarea bursei. Pentru a putea intra in posesia bursei, castigatorul trebuie sa fie declarat admis la Scoala ADC*RO. Inscrierile pentru concursul de admitere se pot face online, pe site-ul scolii, in perioada 20 iulie – 12 septembrie 2011, ora 10:00. In urma evaluarii tuturor inscrierilor vor fi admisi 60 de studenti. Castigatorul bursei va fii anuntat odata cu lista celor admisi, la sfarsitul lunii septembrie, urmand ca, in luna octombrie, Scoala ADC*RO, care a ajuns la cea de-a patra editie, sa isi numere bobocii.

Printre tutorii care vor tine cursuri anul acesta se afla: Andrei Tripsa – Creative Partner Three; Catalin Dobre – Group Creative Director McCann Erickson Romania, Dorian Pascuci – Creative Director ADDV Euro RSCG; Octav Gheorghe – Creative Director Gavrila&Asociatii; Razvan Capanescu – Creative Director Publicis Romania; Serban Alexandrescu – Creative Director Headvertising; Sorin Tranca – Creative Director Friends Advertising; Stefan Vasilachi – Creative Director GMP Advertising; Valentin Suciu – Creative Director Odyssey.

Cea de-a treia editie a Scolii ADC*RO s-a incheiat in martie 2011 si a numarat 53 de absolventi si 10 internship-uri in agentii pentru primii clasati. Castigatorul de anul trecut al bursei speciale, Adrian Olar, a absolvit scoala cu succes, iar acum face parte din echipa celor de  la Brandstalk. Cursa pentru bursa de anul trecut a presupus uploadarea pe Facebook a unei poze cu tema “Cat de mult imi doresc sa ajung la Scoala ADC” si strangerea unui numar cat mai mare de like-uri. Competitia s-a desfasurat pe Facebook, a durat trei saptamani si a adunat 41 de concurenti si mii de like-uri.

Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii. Acesta este primul proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), organizat de The Institute, parte din Millenium People.

Art Directors Club Romania (ADCR*RO) este o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din Romania.

The Institute este o  entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si ADOR.

Bursa URSUS @ Şcoala ADC*RO
Public ţintă
Turişti, atât străini cât şi din România.
Cerinţă
Pentru a promova România şi plecând de la motive de mândrie că eşti român, crează o serie de exemple
de branding de ţară.
Obiectiv
Promovarea imaginii României la nivel naţional şi internaţional.
Livrabile
Print ad (1 execuţie)
O idee / concept de campanie pentru online/social media (maxim 3 execuţii sau o descriere a campaniei
– minim 250 de cuvinte)
Deadline trimitere rezolvari brief
9 septembrie 2011
Contact & rezolvari brief
teodora.calin[at]institute.ro

Pentru mai multe informatii:

Maria Neneciu

PR Officer

Millenium People

Mob: 0730 709 478

E-mail: [email protected]