The Alternative School for Creative Thinking evolueaza dintr-un proiect de studiu aplicat intr-o entitate de tip think tank pentru intreaga industrie.

Noua pozitionare presupune o regandire a proportiei dintre brief-urile fictive si cele reale.

Clientii, dar si agentiile, sunt invitati sa considere Scoala drept un partener de lucru, un spatiu de testare si explorare pentru concepte noi si-un teritoriu al executiilor inspirate. Sumele rezultate din finantarea ideilor venite de la scoala vor sustine participarea celor mai buni dintre studenti la festivalul de la Cannes.

Evolutia scolii – dintr-un proiect de studiu unde teoria si practica mergeau mana in mana, intr-unul unde practica se face “in camp deschis”, cu mai putine simulari si mai multe provocari reale – este un pas necesar pentru toti. Clientii si agentiile vor beneficia de echipe complementare, cu un suflu proaspat si un mod de abordare iesit din rutina.

Formula este, de asemenea, un nou element de “seductie” pentru sponsori, carora, pana astazi, le era oferita doar expunere media, in schimbul finantarii expeditiilor de studiu din strainatate de care beneficiau cei mai buni studenti.

Odata cu noua pozitionare a scolii, sponsorii vor putea beneficia de posibilitatea recrutarii celor mai buni studenti, dar si de cele mai interesante solutii creative – raspuns la brief-urile reale pe care le vor oferi.

“Inainte de a lansa oficial transformarea scolii intr-o pepiniera de idei pentru industrie am testat proiectul aproape doi ani. De fiecare data, briefurile date de clienti au avut parte de rezolvari interesante si nu de putine ori propunerile scolarilor alternativi au devenit realitate. Statutul scolii, acela de “furnizor de idei si solutii” pentru jucatori din industrie  e o provocare fericita pentru tinerii ei participanti si un instrument util in demersurile de obtinere a finantarilor pentru participarile la Cannes Lions si Eurobest”, a declarat Teo Migdalovici, fondatorul The Alternative School.

In ultimii 6 ani, peste 140 de tineri au beneficiat prin intermediul The Alternative School de experienta de studiu oferita in contexte internationale de prestigiu – Cannes Lions, Dubai Lynx, Eurobest. Fiecare generatie a fost ulterior asimilata admirabil de industrie. Si in contextul Scolii, dar si dincolo de el, rezultatele materializate in distinctii internationale n-au intarziat sa apara.

Pentru a explora atmosfera Scolii, destinatiile internationale frecventate de cei mai buni studenti sau pentru a-i descoperi pe profesori accesati profilul de facebook al CannesLions Romania sau www.thealternativeschool.com/blog.