Just do It. Biopolitical branding

Curator: Simina Neagu

Participanti:  Freee (UK), Center for Tactical Magic (US), Foundland (NL), Metahaven (NL), Biroul de Cercetari Melodramatice (RO)

10 martie – 22 mai, 2011

Pavilion Unicredit – center for contemporary art & culture

Proiectul expoziţional al Siminei Neagu de la Pavilion Unicredit problematizează tipurile de discurs derivate din intervenţiile publicităţii în spaţiul public. Spaţiul cetăţeanului este invadat de simbolurile consumului alături de care nu mai este loc pentru altceva. Care este poziţia artistului vizavi de aceste intervenţii? Se camuflează în societate şi ignoră excesul de branding sau îşi asumă o poziţie critică? Expoziţia Siminei Neagu investighează şi încearcă să ofere răspunsuri acestei probleme de actualitate a politicilor publice. Este o expoziţie bine închegată, cu un discurs coerent şi atent articulat. Merită vizitată!