Comunitatea România Tradițiilor Creative participă sâmbătă și duminică, pe 21 și 22 noiembrie 2020, la un training de digitalizare și scanare a produselor în realitate virtuală și augmentată, prin care învață să își pună în valoare obiectele de artă și produsele pe care le creează. Cursul poate fi vizionat live prin Facebook.

Experții de la Augmented Space Agency susțin un curs intensiv format din trei secțiuni (introducere în tehnologie, digitalizare și vizualizare), oferindu-le participanților instrumente inovatoare de prezentare a produselor în spațiul digital.

Prima parte a cursului a avut loc sâmbătă și poate fi vizionată aici:

https://www.facebook.com/TraditiiCreative/videos/192827312299154 

Duminică are loc sesiunea de vizualizare 3D a produselor scanate de către participanți. Vă invităm să urmăriți transmisiunea live începând cu ora 10:00, pe pagina de Facebook Tradiții Creative: https://www.facebook.com/TraditiiCreative

Despre traineri

Augmented Space Agency sunt „exploratori” ai frontierelor digitale, augmentând simțurile umane cu ajutorul celor mai noi tehnologii mobile, depășind astfel barierele dintre spațiul fizic și cel digital.

Dezvoltă noi tipuri de experiențe și produse cu o gamă largă de aplicabilitate, concentrându-se asupra unui mediu al realității mixte. Accentul principal este pus pe realitatea augmentată și mixtă (AR cu VR), targhetând platformele mobile ce joacă un rol important în evoluția noilor medii.

Despre curs

Training-ul este organizat în contextul Forumului Tradițiilor Creative, ediția a III-a, #onlineversion. 

Face parte din proiectul cultural „Tradiții Creative. Pretext. Text. Context”, inițiat de DC Communication, în parteneriat cu: Asociația Ivan Patzaichin – Mila 23 – Rowmania, Facultatea de Geologie și Geofizică, Universitatea din București, Asociația Geomedia, Geoparcul Internațional U N E S C O Țara Hațegului, Asociația Maria – Tibanesti, Scoala de la Piscu, KraftMade, ȘEZI, Şcoala de la Buneşti, Ecopolis, Letea în UNESCO, Cosânzeana, Pro Patrimonio, Augmented Space Agency, The ARK Bucuresti, co-finanțat de AFCN.

Partener media: Modernism Punct Ro.