Seducție ERKA cu conceptul “J’aime la publicité” la Noaptea Agențiilor, 2aprilie 2015

 

Pentru a face un film ai nevoie de doar două lucruri: o fată și un pistol, spunea copilul teribil al cinema-ului francez, Jean-Luc Godard. ERKA Synergy Communication, o agenție de publicitate full-service din București specializată în publicitatea de retail, a avut nevoie de un concept original, imaginație și de mult simț al umorului ca să pună în valoare reveriile publicității românești și franceze și comunicarea dintre arta, cultura și business-ul românesc și francez. Evenimentul ERKA a propus publicului larg o implementare creativă și amuzantă a briefului acestei ediții a Nopții Agențiilor, Work & Play, de inspirație franțuzească, ca omagiu adus îndelungii sale colaborări cu companiile franceze din portofoliu, dar și parteneriatelor de succes cu restul clienților.
Noaptea pregătită de ERKA Synergy Communication, “J’aime la publicité”, s-a inspirat din pasiunea pentru arta și cultura franceză și din misterul, dar și provocarea pe care Franța ni le insuflă permanent. Peste 200 de persoane au rezonat cu tema propusă, într-un cadru desprins din filme: proiecție de reclame franțuzești, French cuisine, demonstrație de clătite (Fête de la Crêpe) oferită de un chef, degustare de vin, graffiti în curte și grafică pe pereții sediului, voluntariat pentru execuția ariilor de acordeon, un tur virtual prin faimoase muzee de artă ale Franței, totul într-o atmosferă completată prin șansonete, muzica lui Johnny Hallyday, Nouvelle Vague sau Noir Désir. Dinamica serii a fost semnată de locurile speciale destinate distracției: concursuri de Grafitti, masă de mini fotbal, coș de baschet pentru pasionații de sport.

Erka1 Erka2 Erka3 Erka4 Erka6 Erka8 Erka9 NA3 NA4 NA217 NA288