In urma unei competitii pe Facebook, puteti castiga o bursa la The Alternative School

Aspirantii la The Alternative School for Creative Thinking pot castiga o bursa la scoala prin raspunsul la intrebarea “De ce The Alternative School e o experienta care merita ?”.   Cei care posteaza pe profilul lor un raspuns vibrant la intrebare – fie el visual sau sub forma de copy – si reusesc sa genereze comentarii electrizante pe Facebook, se regasesc in cursa pentru o bursa la semestrul Eurobest al The Alternative School for Creative Thinking.

In competitia pentru bursa s-au inscris freelanceri, oameni de copy, art si PR. Cea mai spectaculoasa aplicatie primita pina acum ii apartine Andreei Strachina, care in weekend a participat la un eveniment colectiv de sarituri cu parasuta. Aflata la 4.000 de metri altitudine, Andreea si complicii ei au reusit sa prinda cateva cadre spectaculoase – unul in care copy-ul era scris pe un carton, si Andreea, purtatoarea cartonului-ului – in aer, altul in care Andreea e surprinsa plutind in gol, exact inainte de deschiderea parasutei. Mesajul aplicatiei ei “Experienta ultima ? Fara limite, chiar si-atunci cand esti la 3000 de metri altitudine”, este unul dintre cele mai graitoare pentru fiosofia de abordare a scolii.

“Aplicatia Andreei ne-a lasat fara replica, e prima data cand cineva face un gest atit de curajos, pentru a ilustra dintr-o perspectiva neasteptata, atit de expresiv, tonic si explicit ca a inteles care e filosofia de lucru la The Alternative School”, a declarat Teo Migdalovici, fondatorul  The Alternative School.

Proiectul competitiei de Facebook a fost comunicat in parteneriat cu Monopoly pe canalele acestui jucator deloc conventional din media contemporana.

Parteneriatul cu Monopoly se va extinde in urmatoarele luni cu noi proiecte expressive.

Inscrierile la The Alternative School au loc pina la 17 octombrie. Disciplinele de studiu ale anului 2010-2011 sunt visual craft, media creativa, creative outdoor, design, marketing, creative PR, strategie si branding, dar si “out of the box”, o catedra noua care pune prêt pe modul de a gandi fara sabloane si fara etichete in comunicare, intr-un spirit fusion in care totul – de la leadership la empatia cu audientele – te ajuta la sfarsitul zilei sa construiesti platforme memorabile pentru branduri si public deopotriva.

Speakerii si tutorii scolii sunt profesionisti confirmati, cu rezultate consistente in tara, dar si dincolo de granite. Andrei Robu si Paramon Ditu de la Acme Industries, Paul Dersidan de la Blau, Iashido de la It’s everyday, creativul britanic Logan Fisher, Alex Strimbeanu – premiat cu Bronz la Cannes – young lions print, Gabriela Lungu – liderul The Practice, Eliza Rogalski – CEO Tempo,  Corina Bernschutz – Innovation Director la Starcom, dar si antreprenor, Mihai Gongu – director de Creatie la Graffiti / BBDO, Razvan Capanescu – director de creatie la Publicis, Mircea Tomescu – liderul Graffiti PR, Claudiu Dobrita – director de creatie la Grey, Andreea Mihai – director de marketing la Carrefour sunt doar cateva dintre numele sonore care desenaza lista celor care vor pregati o noua generatie alternativa.

———-

Un pic de istorie: “The Alternative School for Creative Thinking”:
In ultimii 5 ani, peste 120 de tineri romani au participat la specializarea
festivalurilor internationale din categoria Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx,
dupa ce-au fost pregatiti si selectati in contextul The Alternative School.
Recunoasterea valorii programului, a calitatii speakerilor, a exigentei
selectiei, dar si a potentialului studentilor a venit repede, confirmata fiind
de premii: “Order of merit” 2008 si 2009 la Marketing Academic Challenge,
”Honourable Merit – 2010 la Young Marketers, Gold la Roger Hatchuel in 2009 si
2010.
Confirmarea ultima ramane cea indicate de rezultatele studentilor, la doar cateva luni dupa ce au consumat experienta scolii si a festivalurilor. Sa ne aducem aminte: Gold – 2005 / Mihai Gongu, Gold – 2010 /
Sabina Ionescu si Bronz – 2009 / Ana Maria Vasilache via competitiile complementare din contextul Golden Drum. Sa nu uitam nici de castigarea consecutiva a competitiei de
identitate pentru Effie Romania in 2007 si 2008, dar si un Gold Effie oferit pentru o campanie in care greul a fost dus de o echipa de alumni.