„20 de minute de celebritate” cu Oana Boca, iulie 2013
Ascultă mai jos:
Oana Boca este fondatoarea şi managerul Headsome Communication, prima agenție de comunicare autohtonă dedicată exclusiv proiectelor de promovare a lecturii, și unul dintre cei 3 fondatori – alături de Bogdan-Alexandru Stănescu și Vasile Ernu – ai Festivalului Internațional de Literatură de la București, cel mai important eveniment de acest fel din România.
Fost director de imagine al Editurii Polirom (2003-2012), cu o experiență de 10 ani în comunicare corporatistă editorială și promovare de carte, dintre care 7 ani în management.
Absolventă a Departamentului de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Facultății de Litere a Universității „Al.I. Cuza”, Iași (secția Germanistică). Master în Studii Europene – Centrul de Studii Europene din cadrul UAIC, Iași.
Oana Boca a primit în 2009 Silver Award for Excellence în cadrul PR Award România pentru Campania „Întrebă-mă despre FIRMIN” și este membră a Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice.
„20 de minute de celebritate”, un parteneriat între Radio România Internațional și Modernism.ro, este o emisiune lunară despre românii care au descoperit cum să pună în aplicare ideile lor creative și care acum ne vorbesc despre rezultatele lor.
Excelent dialog, felicitari!
Cati dintre romani mai citesc o carte? Ma bucur totusi ca exista astfel de proiecte literare, caci de facebook sunt satul.