Noaptea Agenţiilor 2013

Cea de-a patra ediţie a Nopţii Agenţiilor va avea loc joi, pe 25 aprilie, începând cu ora 2000, în sediul agenţiilor participante, la Energiea şi Institute, the café.

Agenţiile care participă anul acesta la Noaptea Agenţiilor sunt: Action Global Communications; BBDO; Chelgate Public Affairs & Public Relations; DDB România; Dizainăr;  Eventures; G2 România;  Frank Group, Oxygen PR şi MSPS – din grupul Frank; HIPPOS; IMAGE PR; Infinit Solutions; Jazz; Kubis Interactive; MEC România; Optimedia; pastel; Publicis; Saatchi&Saatchi România; SCG-Smart Corporation Group şi Webdigital.

Acestea au pregătit evenimente creative, care vor putea fi urmărite şi online, pe site-ul oficial www.noapteaagentiilor.ro – prin intermediul serviciului de transmisiune live oferit de Distinct [www.distinct.ro].

 

Programul Noaptea Agenţiilor 2013:

Omul creativ îşi va face apariţia la Energiea, care se va transforma şi anul acesta în <<Agenţia de vis>>. Vino să studiezi specia şi să-i afli elementele definitorii pe Str. Brezoianu nr. 4.

De Noaptea Agenţiilor, Cărtureşti aduce la Institute, The Café (Ştirbei Voda, nr.104-106) carnete și jurnale în care să-ți antrenezi creativitatea: Moleskine, Mark’s Tokyo Edge, ROD/Design Românesc, Legami. În plus, un număr limitat de carnete din seria ROD vine cu autografe chiar de la artiștii care au ilustrat copertele colecției.

 

Ce pregătesc agenţiile pentru ediţia de anul acesta?

La Action Global Communications te aşteaptă sute de cuvinte: De data asta, nu trebuie să le mai cauţi, nici n-ar avea vreun sens. Tu doar trebuie să vii şi te găsesc ele pe tine. Să le iei la întrebări, să te joci cu ele. Cuvinte şugubeţe, de ţinut minte sau de uitat în următoarea asecundă, cu rimă sau fără, albe sau roz, cu cârlig şi fără vreo planificare. Se vor aranja între ele într-o poveste despre tine şi prietenii tăi, într-o seară cu muzică bună, artişti talentaţi şi oameni simpatici”, ne promit cei de la Action Global Communications (Str. Alexandru Constantinescu, nr. 35).

BBDO (Str. Iordache Golescu, nr. 17) va da un party de pus în portofoliu: “De Noaptea Agenţiilor, scoatem la party tot portofoliul de clienţi BBDO. Am citit foarte atent brandbook-urile, ca să ne asigurăm că nu înşelăm cu nimic mantre, guideline-uri sau tone of voice-uri, dimpotrivă. Astfel, party-ul nostru aduce împreună bucurii simple şi carusele, spirit <<live for now>> şi concerte, antreprenori cu bun gust şi suflet mare, un iepure, o găină, o pisică şi un porumbel, cu tot cu autor,  beri cu coroniţe, petreceri în parcare şi bucătării la terasă, tehnologie inventată de copii, plus maşini 4×4 care să te ducă de colo-colo. Pe scurt, un party pe care fiecare musafir să şi-l pună în portofoliu.”

Cu MadWomen te vei putea întâlni la Chelgate Public Affairs & Public Relations (Str. Amman, nr. 14) : “Anii 60, ambiţie, orgolii, whisky cu gheaţă, ţigarete, networking, creativitate, maşini de scris, networking din nou. Cu alte cuvinte, MadMen. Powered by Sterling Cooper.
Anul 2013, 10 fete şic, un băiat şi o pisică cu prea multă personalitate, whisky cu gheaţă, ţigarete, networking, maşini de scris, twister board games, muzică rock and roll, demonstraţii de dans din anii 60’”, asta o să descoperi la Chelgate Public Affairs&Public Relations.

DDB Playground: “Se spune că jocurile stimulează imaginaţia şi creativitatea copiilor. Dacă nu-ţi place să creşti mare, îţi găseşti un job unde cineva să te plătească să te joci. Şi să nu te faci mare niciodată. Ai un loc de joacă unde stai toata ziua şi născoceşti poveşti, te joci cu multi alţi ne-adulţi şi noaptea visezi alte jocuri şi poveşti. Şi o seară pe an, vrem să fim generoşi şi să ne împărţim jucăriile cu orice ne-adult vrea să vină pe la noi. Am pregătit mai multe camere de joacă. Avem board games, kinect games şi tot felul de games să nu-ţi mai vină să pleci, mult peste ora de culcare.” (Str. Praga, nr. 3)

Praznic năpraznic la Dizainăr: Se făcea că-ntr-o nu ştiu care seară, Dizainăr- meşter faur plecă pe tărâmul agenţiilor ca să vadă ce-au mai copt şi alte minţi de meşteri. Şi cum scruta Dizainăr zarea, află că se lăsă cu mare praznic la Noaptea Agenţiilor. Apăi dacă-i pe aşa, zise Dizainăr, om dansa şi-om desena, zi de primavară până-n seară. Şi anunţă meşter Dizainăr, mare Praznic Năpraznic în împărăţia lui, cu atelier de ilustraţie, cu karaoke, cu menestreli şi cu bere spumoasă adusă tocmai de pe meleagurile Grolsch-ului. La ora 8 în fapt de seară, dăm drumul la muzichie şi la dans, iar pentru acei mai cântăfleţi dintre voi, om da drumul şi la karaoke. De la 10, ne-om ascuţi creioanele ca să dăm liber şi la atelierul de ilustraţie, numa’ bun pentru domniile voastre. De la 8 la 1 dimineaţa, chiar înainte să crape de ziuă, vă aşteptăm la Dizainăr, în Puţul cu Plopi nr. 17, ca să prăznuim fain.”

Hashatag Pary # Eventures: “Pentru o noapte vom aduce în acelaşi loc toate personajele memorabile de pe internet, clişeele şi întâmplările uimitoare din mediul digital. Le-am spus celor de la Youtube să-şi ia liber, butoanelor “Join” de la Facebook să îşi facă apariţia la evenimentul nostru, cele 140 de caractere de la Twitter au confirmat prezenţa la hashtag party, iar 9gag-ul îi trimite pe grumpy, cât şi pe overly attached girlfriend. Adică… toţi interneţii la un loc. Hashtag prieteni, hashtag internet, hashtag cocktail-uri, hashtag eventures, hashtag Piaţa Romană, hashtag tot internetul într-o agenţie, hashtag ora 20:00 hashtag Str. Emil Balaban, nr. 14.”

1 mai pe 25 aprilie la G2 România: G2 România aduce 1 Mai pe 25 Aprilie, marea în parcare şi soarele în miez de noapte. Ai nevoie numai de costumul de baie şi de chef de bălăceală. Aşadar, asortează-ţi costumul de baie cu o bere rece şi intră în atmosfera noului sezon estival! Pe Strada Frumoasă, nr. 39 de la 20:00.

Grupul Frank vă aşteaptă cu cele mai flauşate outfit-uri la Pyjama Party: “Lăsaţi pantofii cu toc, luaţi papucii pufoşi, lăsaţi pantalonii de piele, veniţi cu ursuleţul de pluş şi pijamaua de acasă şi dacă nu aveţi, vă dăm noi tot ce vă trebuie ca să vă faceţi comozi. Vom dansa tare pe muzică din căşti, ca să nu trezim vecinii, o să sărim în pat, o sa bem cocktailuri, o să ne batem cu perne şi fetele o să-şi povestească vieţile la un fard şi o ojă. Cei care nu doresc să doarmă nici în serile următoare sunt invitaţi la filme scurte de meeting în sala de groază…sau era invers?!?” (Căderea Bastiliei, 64, etaj 6)

Genderless Garden @ HIPPOS: “Haideţi să vorbim despre şampanie verde, Hysteria birds & post creative people, săruturi fluorescente şi design fără inhibiţii. Haideţi să ne folosim muşchii şi emoţiile”, ne îndeamnă cei de la HIPPOS, pe care îi puteţi vizita pe Str. Vaselor, nr. 60.

IMAGE Facebook Party: “Anul acesta, IMAGE PR te cheamă să scrii manifestul tău pentru relaţiile publice din România! Pe principiul <<The revolution will not be televised, it will be posted>>, te invităm să trecem revoluţia din online în offline şi iar în online.” (Intrarea Carol Knappe, Nr. 20).

Infinit Solutions te invită la Infinit Drinks: Games, Drinks & More: “Agenţia de publicitate e ca un barman – îţi ascultă problemele, îţi face cocktail-ul perfect ca să treci de ele şi se asigură că n-o să te doară capul a doua zi. Te aşteptăm cu shoturi, jocuri, sfaturi şi poveşti la Infinit Tower, Str. Tăbliţei, nr. 4.”

Jazz Session: „În Zorileanu 43 cam totul este live. Muzica, cu oameni care chiar ştiu jazz, dar se mai încurcă şi cu funk-ul şi hip-hop-ul. Grătarul şi gulaşul se gătesc tot aşa, în direct, iar băuturile se toarnă direct în gâtul doritorilor. Mai avem şi interviuri care te pot duce direct la internship, sau exercitii de imaginaţie care duc direct la angajare.”

Verso-n faţă la Kubis: “Fiecare dintre noi are o extensie pe care ceilalţi nu o cunosc foarte bine. Este vorba despre un alter ego uneori păstrat sub cheie, dosit în spatele hârtiilor, tastelor şi rutinei. Chiar şi în spatele creativităţii e mai multă creativitate. Într-o noapte albă, verso-ul o să devină faţă. Întoarcem lumea şi oamenii pe dos. Selectează bring to front, poartă-ţi hainele pe verso şi hai aici, ca să gândim pe dos în timp ce dăm cărţile pe faţă. Nu dăm mai multe din casă, nu vrem să distrugem corola de minuni”, au declarat cei de la Kubis Interactive, pe care îi vei putea vizita pe Str. Spătarului, nr. 7.

Eros la MEC România: “Pitch-uri, brief-uri, strategii, activare, optimizare, multă muncă şi concepte, sunt subiecte tabu când toate se reduc la preţ. Cine, ce şi cât dă cui? Medii sub medie, iar media e mai mare ca a altora. MEC dă perdeaua la o parte şi te incită cu un preludiu bahic şi savoare italienească să-nţelegi mai bine care-i treaba cu investiţiile în media şi ce înseamnă cifre sexy”, pe Bd. Aviatorilor, nr. 47, de la ora 20:00.

pastel – 7 ani cu toate culorile curcubeului: “Vă aşteptăm la pastel pentru a sărbători împreună 7 ani în care am strâns la un loc toate culorile curcubeului. Nu ne oprim aici, ci ne apucăm de inventat culori şi reinventat curcubeul. Pregătim o petrecere colorată cu multe zâmbete, muzică bună şi ateliere surpriză. Ocazia este perfectă pentru a face un tur al noului nostru sediu (Strada Constantin Marinescu, nr. 33B), în care nu am fost deloc zgârciţi cu lumina şi culorile.”

The roof is on fire @ Publicis şi Optimedia, pe Str. Luminei, nr. 8 : “E prima noastră participare la Noaptea Agenţiilor şi vrem să ne facem intrarea la bal cum se cuvine. Aşa că dăm un twistconceptului (puteam să-i spunem “clasic exploziv” sau “farmecul brizant al burgheziei”) şi trecem direct la execuţie: o paranghelie de publicitari. Pentru că avem o terasă destul de şmecheră. Şi moravuri fine. Şi invitaţi mai sus în preferinţele voastre decât i-am pus noi pe poster.”

Reveal you inspiration@Saatchi&Saatchi România: “Dacă eşti ilustrator, fotograf, scriitor, bucătar experimental, DJ, VJ, designer, dansator din buric, inventator de cocktailuri sau orice altă specie de spirit creativ şi dacă te afli în căutarea şansei la faimă şi glorie, Saatchi & Saatchi te aşteaptă pe Calea Şerban Vodă, nr. 133.”

ARTvertising la SCG-Smart Corporation Group: “Dacă schimbi ideile ca pe şosete, dar o implementezi pe cea mai bună, dacă te dai peste cap pentru o invitaţie la o galerie sau vorbeşti singur cu televizorul când dai peste o reclamă, atunci ia-ţi creativitatea la pachet, umple-ţi buzunarele cu imaginaţie şi pregăteşte-te pentru o seară memorabilă! Descoperă metamorfoza artei în publicitate şi ia parte la atelierele creative pe care ţi le-am pregătit.     T-shirt Art, Cocktail Show, Experimental Art Room sau Graffiti Battle sunt doar câteva dintre momentele la care te invităm să participi. Intrare pe bază de inspiraţie. Ţinuta artistică obligatorie. Te aşteptăm pe Strada Semicercului, nr. 4, de la ora 20:00, ca să începem să celebrăm ARTvertisingul.”

Flower Power la Webdigital: “Eşti pasionat de marketing online, vrei să ajungi mai repede la clienţii tăi sau îţi doreşti foarte tare ca brand-ul sau proiectul tău să fie şi mai cunoscut? Abia aşteptăm să îţi răspundem pe ritmuri de Beatles, Led Zeppelin, Bob Dylan, The Doors şi mulţi alţii. Atmosfera va fi pe stilul anilor ’60 – ’70, dacă ai ceva pantaloni evazaţi acasă sau încă nu ai aruncat peruca bunicii, ia-le la tine, s-ar putea să se potriveasca la noi, la Webdigital, pe Str. Oiţelor, nr. 22.”

 

Mai multe detalii despre evenimentele organizate de agenţiile participante şi harta Nopţii Agenţiilor găsiţi pe www.noapteaagenţiilor.ro şi pe www.facebook.com/institute.ro.

 

Noaptea Agenţiilor este un proiect The Institute, care îşi propune să promoveze creativitatea locală şi să faciliteze socializarea  în rândul celor pasionaţi de comunicare. Ajuns la cea de-a patra ediţie, evenimentul permite publicului larg să treacă pragul agenţiilor preferate, într-un context relaxat şi informal, şi încurajează agenţiile să îşi dovedească originalitatea prin organizarea de evenimente creative.

 

Noaptea Agenţiilor este un eveniment provocat de Grolsch şi susţinut de Pepsi şi DDB România.

 

F64 Studio este fotograful oficial al ediţiei, iar 360 Revolution se numără şi anul acesta printre partenerii tradiţionali, alături de Rusu+Borţun Brand Growers şi Netvibes.

 

Partenerii media sunt: Şapte Seri, IQads şi Mixtopia, care va profita de evenimentele din agenţii pentru a căuta mixtopieni adevăraţi în rândul publicitarilor.

 

Academia Caţavencu-partenerul evenimentului- va realiza caricaturi ale unor personaje reprezentative pentru agenţiile particpante. Acestea vor putea fi admirate la Noaptea Agenţiilor.

 

The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine, Romanian Design Week şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO, ADC*RO Awards şi „10 ani de creativitate românească”.

Susține activitatea Modernism.RO printr-o donație.