Business Organization for Students organizează în perioada 2-4 aprilie 2013 cea de-a şaptea ediţie a proiectului tradiţional Proud, intrând în cursa publicităţii online alături de piloții advertising-ului, care ne vor îndruma spre teme de actualitate, precum: impactul publicităţii online şi competiţia online vs. offline.

Te aşteptăm pe 2 aprilie 2013, la ora 12:00,  în sala de conferințe Paganini a hotelului Lev OR București, unde te vom provoca să ”ADcelerezi” în cea mai provocatoare discuţie despre secretele campaniilor concurente în mediul digital şi să prinzi curajul de a-ţi realiza propria strategie online. Vei afla reţeta de success a unor campanii ce au revoluţionat publicitatea online. Claudia Tocilă- Aqua Carpatica, Vasile Hodorogea- ArWorks, Larisa Petrini- Saatchi&Saatchi şi P&G sunt cei care vor da startul în prima zi de conferinţe, pe tema impactului publicităţii online.

A doua zi, 3 aprilie, la aceeaşi oră, îndrăzneşte! “Cross the ADline” şi află cine iese câştigător din competiţia online vs. offline. Pintre invitaţii acestei zile se numără Andrei Cismaru- Social Media Manager- Mobexpert, Radu Ionescu– Kinecto, Florin Grozea- Hi-Q, Alexandru Negrea– Spada, oameni care au evoluat în mediul online.

Aceştia ne vor prezenta avantajele şi dezavantajele celor două medii, precum şi exemple concrete de campanii reprezentative în acest domeniu.

Pe 4 aprilie, la ora 12:00, cursa continuă la Roumanian American Foundation (Casa RAF), când vor urca pe podium cei mai buni piloți. Îţi pregătim în ultima zi de întrecere un maraton de Cinema ADs debate, unde surprizele nu vor întarzia să apară. Vizionează şi intră în lumea publicităţii alături de Ioana Blaj, actriţă, află cum a influenţat-o şi cum s-a transformat viaţa ei după colaborarea cu Vodafone şi Alina Tudor, Petrom, care va dezvălui în ce masură a schimbat  Campania “Ţara lui Andrei” audienţa Petrom. Toate acestea şi multe alte surprize vei întâlni în ultima zi de întrecere publicitară.

Te aşteaptă numeroase premii şi activităţi care să-ţi pună ideile în valoare, workshop-uri creative, surprize, specialişti în online şi trofeul Proud, care aduce odată cu el o sesiune de shadowing în cadrul Procter&Gamble România.

Aşadar, intră şi tu în cursa publicităţii online! Echipa Proud va fi la linia de finish cu trofeul advertising-ului.

Pentru mai multe detalii te aşteptăm, bineînţeles online, pe http://proud.bosromania.ro/ şi pe Facebook https://www.facebook.com/bosromania.PROUD.

BE PROUD AND APPLY NOW!