Ascociația Studențească DaAfaceri organizează a patra ediție a proiectului MarkeTHINK în București. Aceasta se va desfășura în perioada 12-15 decembrie și va consta în o serie de workshopuri ce au la bază campania integrată de marketing aflată la intersecția dintre știință și creativitate.
MarkeTHINK își propune o abordare neconvențională dar practică a marketingului, analizând noile trend-uri din mediul internațional marcomm și gradul de aplicare al lor pe piața românească de consum. Evenimentul își propune familiarizarea studenților cu ramurile campaniei integrate de marketing incluzând marketingul tradițional și campaniile neconvenționale de publicitate.
Ediția din anul acesta vine în sprijinul a 30 de studenți entuziaști, pasionați de marketing și publicitate, ce își doresc să pornească pe acest drum al științei și creativității. Pentru a aplica, studenții trebuie să completeze formularul de înscriere de aici și să-l trimită până pe 6 decembrie.
Cei 30 de participanți vor realiza o campanie integrată de marketing pentru Grolsch, trecând prin următoarele workshopuri:
Ziua 1:
A 360 view on marketing communication
Înțelegerea briefului
Ziua 2:
Storytelling
Media planning
Online Strategy
Ziua 3:
Below the line Advertising
Guerilla Marketing
Ziua 4:
Trade Marketing
Presentation skills
Pentru a fi la curent cu detaliile proiectului, programul complet și numele invitaților, accesați blogmarkethink.wordpress.com
Despre DaAfaceri
DaAfaceri este o organizație de studenți din ASE, înființată în 2003. DaAfaceri urmărește dezvoltarea spiritului antreprenorial în rândul studenților și dezvoltarea profesională a acestora pentru o mai bună integrare în mediu de afaceri din România.
Persoană de contact
Project Manager Carmen Meculescu [email protected]
MarkeTHINK
blogmarkethink.wordpress.com
daafaceri.ro/despre/markethink
Recent Comments