Uniunea Artiştilor Plastici din România (UAP) lansează astăzi concursul naţional destinat tuturor artiştilor locali, care sunt invitaţi pe această cale să creeze noua identitate vizuală şi sloganul Uniunii. Propunerile cele mai bune vor fi alese de un juriu format din artişti şi specialişti în branding şi comunicare.
Brieful de creaţie, însoţit de un document complet despre UAP – istoric, misiune, valori de-a lungul timpului, ancorare în prezent, precum şi viziune pentru viitor, este deja postat pe blogul concursului – http://redesenand-uap.tumblr.com/, unde toţi cei interesaţi vor putea urmări în timp real evoluţia proiectului, având acces la toate lucrările participante. Informaţii la zi vor fi difuzate şi pe pagina de Facebook a organizaţiei – Uniunea Artiştilor Plastici.
Din juriu vor face parte Dinu Dumbrăviceanu (Șef Catedră Design Bucureşti), Rodica Alamoreanu – (Conf. Univ. Dr. Universitatea de Arte Cluj), Magda Sficlea (Șef Catedră Design Iaşi), Eliza Rogalski (CEO Tempo), Bogdan Naumovici (Managing Partner 23), Ştefan Liuţe (Co-founder, Strategy Director Grapefruit) şi Cătălin Dobre (Group Creative Director McCann Erickson). Mai multe informații despre membrii juriului pe http://redesenand-uap.tumblr.com/.
Termenul limită de predare a lucrărilor candidaţilor este 23 septembrie anul curent, iar jurizarea va avea loc după 26 septembrie, timp în care veţi putea vizualiza online lucrările depuse pe blogul concursului. Lucrarea finalistă va fi aleasă pe baza punctajului juriului şi în urma unei deliberări a comisiei până la data de 5 octombrie. Propunerile pot fi trimise la adresa [email protected].
Acest concurs naţional va fi urmat de o serie de proiecte prin care UAP va continua să-şi afirme deschiderea tot mai accentuată către publicul tânăr şi să se repoziţioneze astfel în peisajul cultural actual, pornind de la valorile sale tradiţionale: creativitate, spirit inovator, autenticitate, manifestare naţională unitară.
Prin acest demers, UAP doreşte să redevină o importantă platformă de comunicare în spaţiul social şi cultural actual din ce în ce mai dinamic, datorită implicării sale atât în producerea şi promovarea de artă contemporană, cât şi în formarea, educarea şi dezvoltarea gustului publicului pentru fenomenul vizual contemporan. În egală măsură, UAP îşi păstrează componenţa socială – aceea de promovare şi apărare a drepturilor artiştilor.
Dorim ca breasla noastră, creată iniţial în 1924, din spirit de solidaritate, să devină o portavoce a artiştilor vizuali din România, pentru apărarea drepturilor lor. Ne propunem o schimbare de atitudine pentru ca, alături de alte uniuni de creatori din Europa, să arătăm rolul nostru major în societate. Petru Lucaci, preşedinte UAP.
UAP este o organizaţie de creatori, nonprofit, neguvernamentală şi apolitică, cu o lungă tradiţie de implicare în societatea românească şi cu un rol semnificativ în susţinerea statutului artistic şi a importanţei artei în definirea identităţii culturale. Astăzi UAP are aproximativ 5.000 de membri organizaţi în 45 de filiale, toţi artişti vizuali, absolvenţi ai unor insitute superioare de artă, admişi în UAP printr-un concurs organizat la nivel national. Astfel UAP este singura organizaţie care le asigură absolvenţilor Universităţilor de Artă un statut oficial şi recunoaşterea lor ca artişti profesionişti.
Comunicarea publică a UAP este gestionată de Rogalski Grigoriu PR.
Echipa de proiect este formată din: Petru Lucaci (Preşedinte UAP), Cristiana Russu
(Vicepreședintă UAP), Cristina Andrieş (Comunicare UAP), Anca Echim (Consultant independent), Oana Şerban (Client Services Director Rogalski Grigoriuc PR) şi Ana Jităriţă (PR Consultant Rogalski Grigoriu PR).
Alte informaţii despre UAP
UAP este implicată în numeroase activităţi expozitionale naţionale şi internaţionale. În fiecare dintre galeriile UAP au loc, în medie, 2 expoziţii pe lună. UAP organizează simpozioane si editează revista ARTA.
UAP este membră ANUC ( Alianţa Naţională a Uniunilor de Creatori ), care cuprinde Uniunea Arhitecţilor, Uniunea Scriitorilor, Uniunea Compozitorilor, Uniunea Cineaştilor, Uniunea Artiştilor Plastici şi UNITER – toate din România; membră AIAP ( Asociaţia Internaţională a Artiştilor Plastici ) şi ECA ( Consiliul European al Artiştilor ).
Despre Rogalski Grigoriu PR
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia din cadrul Tempo Creative Group care asigură managementul reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor. Rogalski Grigoriu este deţinătoare a 4 trofee IPRA (International Public Relations Association) pentru PR online şi lansare de produs şi a trei Golden Awards SABRE pentru excelenţă în managementul comunicarii de criză, educaţie publică şi servicii financiare. Rogalski Grigoriu PR are o echipă de 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute of Public Relations.
Uniunea Artiştilor Plastici din România lansează concursul naţional pentru noua identitate vizuală a organizaţiei
Uniunea Artiştilor Plastici din România (UAP) lansează astăzi concursul naţional destinat tuturor artiştilor locali, care sunt invitaţi pe această cale să creeze noua identitate vizuală şi sloganul Uniunii. Propunerile cele mai bune vor fi alese de un juriu format din artişti şi specialişti în branding şi comunicare.
Brieful de creaţie, însoţit de un document complet despre UAP – istoric, misiune, valori de-a lungul timpului, ancorare în prezent, precum şi viziune pentru viitor, este deja postat pe blogul concursului – http://redesenand-uap.tumblr.com/, unde toţi cei interesaţi vor putea urmări în timp real evoluţia proiectului, având acces la toate lucrările participante. Informaţii la zi vor fi difuzate şi pe pagina de Facebook a organizaţiei – Uniunea Artiştilor Plastici.
Din juriu vor face parte Dinu Dumbrăviceanu (Șef Catedră Design Bucureşti), Rodica Alamoreanu – (Conf. Univ. Dr. Universitatea de Arte Cluj), Magda Sficlea (Șef Catedră Design Iaşi), Eliza Rogalski (CEO Tempo), Bogdan Naumovici (Managing Partner 23), Ştefan Liuţe (Co-founder, Strategy Director Grapefruit) şi Cătălin Dobre (Group Creative Director McCann Erickson). Mai multe informații despre membrii juriului pe http://redesenand-uap.tumblr.com/.
Termenul limită de predare a lucrărilor candidaţilor este 23 septembrie anul curent, iar jurizarea va avea loc după 26 septembrie, timp în care veţi putea vizualiza online lucrările depuse pe blogul concursului. Lucrarea finalistă va fi aleasă pe baza punctajului juriului şi în urma unei deliberări a comisiei până la data de 5 octombrie. Propunerile pot fi trimise la adresa [email protected].
Acest concurs naţional va fi urmat de o serie de proiecte prin care UAP va continua să-şi afirme deschiderea tot mai accentuată către publicul tânăr şi să se repoziţioneze astfel în peisajul cultural actual, pornind de la valorile sale tradiţionale: creativitate, spirit inovator, autenticitate, manifestare naţională unitară.
Prin acest demers, UAP doreşte să redevină o importantă platformă de comunicare în spaţiul social şi cultural actual din ce în ce mai dinamic, datorită implicării sale atât în producerea şi promovarea de artă contemporană, cât şi în formarea, educarea şi dezvoltarea gustului publicului pentru fenomenul vizual contemporan. În egală măsură, UAP îşi păstrează componenţa socială – aceea de promovare şi apărare a drepturilor artiştilor.
Dorim ca breasla noastră, creată iniţial în 1924, din spirit de solidaritate, să devină o portavoce a artiştilor vizuali din România, pentru apărarea drepturilor lor. Ne propunem o schimbare de atitudine pentru ca, alături de alte uniuni de creatori din Europa, să arătăm rolul nostru major în societate. Petru Lucaci, preşedinte UAP.
UAP este o organizaţie de creatori, nonprofit, neguvernamentală şi apolitică, cu o lungă tradiţie de implicare în societatea românească şi cu un rol semnificativ în susţinerea statutului artistic şi a importanţei artei în definirea identităţii culturale. Astăzi UAP are aproximativ 5.000 de membri organizaţi în 45 de filiale, toţi artişti vizuali, absolvenţi ai unor insitute superioare de artă, admişi în UAP printr-un concurs organizat la nivel national. Astfel UAP este singura organizaţie care le asigură absolvenţilor Universităţilor de Artă un statut oficial şi recunoaşterea lor ca artişti profesionişti.
Comunicarea publică a UAP este gestionată de Rogalski Grigoriu PR.
Echipa de proiect este formată din: Petru Lucaci (Preşedinte UAP), Cristiana Russu
(Vicepreședintă UAP), Cristina Andrieş (Comunicare UAP), Anca Echim (Consultant independent), Oana Şerban (Client Services Director Rogalski Grigoriuc PR) şi Ana Jităriţă (PR Consultant Rogalski Grigoriu PR).
Alte informaţii despre UAP
UAP este implicată în numeroase activităţi expozitionale naţionale şi internaţionale. În fiecare dintre galeriile UAP au loc, în medie, 2 expoziţii pe lună. UAP organizează simpozioane si editează revista ARTA.
UAP este membră ANUC ( Alianţa Naţională a Uniunilor de Creatori ), care cuprinde Uniunea Arhitecţilor, Uniunea Scriitorilor, Uniunea Compozitorilor, Uniunea Cineaştilor, Uniunea Artiştilor Plastici şi UNITER – toate din România; membră AIAP ( Asociaţia Internaţională a Artiştilor Plastici ) şi ECA ( Consiliul European al Artiştilor ).
Despre Rogalski Grigoriu PR
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia din cadrul Tempo Creative Group care asigură managementul reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor. Rogalski Grigoriu este deţinătoare a 4 trofee IPRA (International Public Relations Association) pentru PR online şi lansare de produs şi a trei Golden Awards SABRE pentru excelenţă în managementul comunicarii de criză, educaţie publică şi servicii financiare. Rogalski Grigoriu PR are o echipă de 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute of Public Relations.
am aflat tirziu despre acest concurs …si din acest motiv nu am putut participa,..
as dori sa fiu membru la uap, daca se poate..desi nu am participat la concurs, verificati siteul meu ,a lui puiu peka si fan art ,in care sunt incluse imagini din creatia mea cit si pagina scrisa….va multumesc pictor serban petre
mai puteti forma; http//dnfah.blogspot.com si puteti vede citeva pagini din creatia mea cit si un mic interviu celor da la fundatia pentru cultura si patrimoniu;dr.nour fundation for art and heritage va multumesc si va urez sarbatori fericite….pictor petre serban
mai pot spune desi se pot vede in datele biografice di catalogu meu prezentat..nu am academia de arta dar -sunt pictor in asociatia artistilor plastici bucuresti- din 1984 particip si la cenacluri literare precum vasile cirlova si victor ion popa fac parte di dictionarul intitulat ;personalitati romine si faptele lor voluele;21-25 si 49 care este in curs de aparitie- anul trecut au fost incluse in patrimoniu national -fac parte din enciclopedia artistilor romini contemporani volumul 7 editura arc2000 am fost inscris in enciclopedia personalitatilor din romania in 2010 si am primit certificatul de inscriere-who is world society corp ,si who is who verllag si in2011 am fost cuprins in volumul 6 al enciclopedia personalitatilor din romania editur hubners is who….sunt presedintele comisiei de arte plastice la; cercul cultural european de aerograme dr chirurg ovidiu demetrescu si la cercul cultural european de arte plastice colonel eugen burghelea…va multumesc
la multi ani cu sanatate va urez tuturor……
intre20 februarie si4 martie voi avea expozitie de pictura la cercul militar national sala foaier si invit sa o vizitati va multumesc
daca nu am fost acceptat …..din aprilie 2013 ma primit sa ma inscriu noul u a p condus de domnul mirza…………..multumesc….
Merci ptr anuntul tirziu-poate exista un interes abscons -mi-e sila..
nu exista nici un interes domule condruz , …….faptul ca nu mati primit in u a p , desi imi facea o mare placere….ma facut sa apelez la nou uap …ei mau primit , si astai totul…sunt un simplu artist romin , …scuzati ca vam deranjat…pictor petre serban
m-am retras si din noul uap…in urma unor neintelegeri…ramin un artist plastic al tuturor…