Dai peste idei tari la tot pasul. Le atragi ca un magnet. Orice ai face, de ele nu scapi. Pe bune, te-ai născut creativ şi trebuie să trăieşti cu asta. Pentru că vrem să fim alături de tine, organizăm Creativity Blueprints, şcoala gratuită de creativitate în publicitate. Acum că am ajuns la ediţia cu norocosul număr 3, vrem să îţi arătăm cum stă treaba într-o echipă de creaţie: cum colaborează un Art Director şi un Copywriter.

Mai întâi, trebuie să ştii că vei avea o jumătate creativă. Art sau Copy. O aduci tu sau ţi-o găsim noi. Apoi începe distracţia de o săptămână, între 16 şi 23 mai, la MNAC. Pe parcursul celor 9 workshopuri vei afla totul despre procesul de creaţie dintr-o agenţie de publicitate. Începem cu traineri de gândire neconvenţională şi terminăm cu directori de creaţie şi echipe de art&copy de la cele mai mişto agenţii. Între ei –  exerciţii de imaginaţie, ponturi, briefuri şi studii de caz.

Cum spuneam la început, ştim că eşti creativ şi îţi dăm şansa să o demonstrezi. În a doua zi, tu şi coechipierul tău veţi primi un brief pentru o campanie de promovare a unui produs. La sfârşitul săptămânii, vă daţi mari cu ce-aţi făcut. Dar nu la noi, ci la juriu, format din profesionişti ai publicităţii româneşti. Îi dai pe spate, te alegi cu un internship. Art sau Copy.

Uite ce trebuie să faci ca să fii unul dintre cei 20 de participanţi. Mai întâi intri pe site-ul www.creativityblueprints.ro, răsfoieşti programul, te pui la curent cu ce se petrece. Apoi descarci formularul de înscriere, pentru Art sau pentru Copy, îl completezi şi îl trimiţi până pe 8 mai, pe adresa [email protected]advicestudents.ro. Dacă ai o pereche creativă, o convingi să participe şi o treci la referral. Dacă nu, intri pe pagina Caut Creativ şi noi îţi facem lipeala.