Intre un fotograf pasionat si un profesionist sunt multe diferente. Una dintre ele, esentiala chiar, este numarul de clienti si expozitii personale. Curios, nicio carte sau tutorial nu te invata asta.

In cadrul cursului Cum sa te promovezi ca fotograf se abordeaza tocmai aceste subiecte: fotografi, responsabili de galerie, artisti vizuali, PR-isti vor invata cum sa atragi clienti printr-un plan de marketing, cum sa organizezi o expozitie foto si de ce la baza imaginii de fotograf nu stau doar fotografiile acestuia.

Piata serviciilor foto-video a cunoscut o crestere spectaculoasa in ultimii 10 ani. Fotografi autodidacti sau scoliti in sistemul educational formal acreditat sau informal, sunt intr-o piata competitiva in care cei mai buni stiu ca trebuie sa fie branduri. “Cum sa te promovezi ca fotograf” este un seminar introductiv in care sunt prezentate instrumente practice, eficiente si adaptate nevoilor de comunicare ale fotografilor si ale artistilor vizuali.  Cursul are loc duminica, 27 martie, intre orele 10:00 si 15:00.

La finalul seminarului, participantii vor stii:

  • ce presupune comunicarea in business-ul fotografic, cum arata un plan de marketing, precum si un plan de PR;
  • ce presupune un brand personal, cum sa-si construiasca un site de portofoliu pentru a atrage clienti si de ce este importanta comunicarea constanta prin e-PR si imaginea personala pentru a se diferenta intre zecile de mii de fotografi din Romania;
  • care este parcursul unei expozitii, de la tematica aleasa si targetul media, la gasirea unei galerii potrivite, de la planul proiectului la abordarea unor finantatori si parteneri media.

Agenda cursului:

1.      Comunicarea in business -particularitati ale business-ului artistic

2.      Promovare prin comunicare constanta –construirea brandului personal

▪     Brandul personal –caracteristici, studii de caz, descopera pe ce nisa te incadrezi ca fotograf

▪     Cum isi construieste un fotograf portofoliul electronic si portofoliul printat?

▪     ePR : Facebook , LinkedIn, Twitter, Blog

Statistici si studii de caz.

3.      Promovare prin evenimente culturale: de la idee la vernisaj

▪     Etapele dezvoltarii unui proiect expozitional

▪     Cum sa abordezi sponsorii si partenerii media? Care sunt oportunitatile de finantare disponibile?

▪     Cum sa faci o prezentare -ce vor ei, ce oferi tu? Cum sa scrii un pitch letter de succes?

▪     Instrumente de promovare: comunicat de presa, catalog de eveniment, afis, etc.

Studii de caz.

Cursul va cuprinde si o sesiune practica in cadrul careia participantii vor planifica un eveniment fotografic sau vor construi un plan de marketing pentru un business fotografic, conform strategiilor si studiilor de caz prezentate. Cursul este sustinut de Raluca Bogdan, specialist in comunicare, cu peste 6 ani de experienta in domeniul comunicarii proiectelor de arta, educatie si cultura.


Costul formarii de persoana este de 200 lei. Inscrierile se pot face pana pe 26 martie 2011. Cursul se va desfasura in Studio Fotograf, Str. Ion Brezoianu Nr. 23-25, Palatul “Universul”, Bucuresti, zona Parcul Cismigiu.
Pentru inscrieri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0763.654.920, sau prin email: [email protected] .

Precum si pe facebook la: http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=172731019417321

Susține activitatea Modernism.RO printr-o donație.