Despre ROD

“ROD” [ROmanian Design] a fost iniţiat de Cărtureşti în luna decembrie a anului 2011. Ideea era să construim un proiect prin intermediul căruia să expunem, să promovăm şi să vindem produse cu design românesc. De ce?, pentru a suplini o lipsă: este foarte dificil să găsim obiecte româneşti de design în magazinele specializate. Apoi, deoarece, fără expunere adecvată şi fără promovare nici artiştii nu produc, nici publicul nu ajunge să-i cunoască şi aprecieze. Astfel, ne-am propus să lucrăm împreună cu creativii autotoni şi le-am oferit unul dintre cele mai bune spaţii de retail cultural din Bucureşti: Mansarda Cărtureşti

 

“ROD” este o platformă deschisă şi, implicit, un centru de iradiere pentru ceea ce înseamnă design românesc. În Mansarda 15 veţi găsi idei, obiecte funcţionale şi frumoase, poveşti şi tendinţe, recontextualizări şi interpretări ironice, design şi designeri.

Vrem să încurajăm tinerii creatori şi să găsim produse autentice pe care să le facem accesibile unui public care ştie să le aprecieze.

Obiectivele proiectului: crearea unei pieţe de desfacere, promovarea designerilor prin intermediul evenimentelor  dedicate, crearea unor branduri autohone.

Call for proposals

Loc de desfăşurare: Mansarda 15, librăria Cărtureşti, str. Arthur Verona, nr. 13 – 15

Durata proiectului: 1 februarie, 2012 -15 iunie, 2012

Secţiuni: 

–       obiect utilitar şi decoraţiuni interioare

–       accesorii şi obiecte vestimentare

–       fotografie şi grafică

–       jucării şi obiecte decorative pentru copii

 

Criterii de eligibilitate:

–       Designul obiectelor trebuie să fie original şi să aparţină aplicantului. Nu sunt acceptate reproduceri

–       Obiectele trebuiesc predate în forma lor finală de prezentare

–       Cretivitate, inovaţie, aspectul estetic al produsului,  funcţionalitate, calitatea şi producţia responsabilă a materialelor,

Termeni si conditii

– Înscrierile se fac la adresele de e-mail: [email protected] sau [email protected]

–  E-mailul trebuie să conţină o scurtă prezentare a aplicantului; o descriere a obiectului(lor) propus(e) care să includă materialele, tehnica şi preţul recomandat;  fotografie / link; date de contact (e-mail, telefon)
– Vor fi contactaţi doar aplicanţii acceptaţi. Anunţul se va face prin e-mail
– Nu acceptăm produse cu mesaje discriminatorii şi/sau ofensatoare

Data limită de inscriere a proiectelor: 1 martie, 2012